Krezy i olejki arganowe. Dla kogo i po co? - dla zdrowia i urody

krem arganowy

Kosmetyki naturalne od A do Z


Niniejszy poradnik dedykujemy wszystkim osobom, które zastanawiają się nad zakupem kosmetyków naturalnych. Tylko odpowiednie ich stosowanie może uchronić nas przed szkodliwym wpływem różnych substancji na nasz organizm. Trzeba pamię

Dodane: 05-04-2019 11:30
Krezy i olejki arganowe. Dla kogo i po co? - dla zdrowia i urody krem arganowy
tać, że wcierając kremy, stosując żele pod prysznic czy nawet antyperspiranty, są one w jakimś stopniu wchłaniane do organizmu. Jeżeli zawarte są w nich substancje szkodliwe, to mogą powodować na przykład alergie. Warto o tym pamiętać i zdawać sobie z tego sprawę. To kluczowe dla utrzymania odpowiedniego zdrowia, ale także ciekawego, atrakcyjnego, młodego i witalnego wyglądu naszej skóry.


Kosmetyki Środki pielęgnujące i ochronneedytuj

Środki te służą przede wszystkim do utrzymywania powierzchni określonych części ciała w możliwie jak najlepszym stanie naturalnym. Część środków pielęgnujących ma też charakter leczniczy. Do tego rodzaju środków zalicza się kremy, balsamy, olejki, pianki, pomadki i wiele innych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kosmetyki


Najważniejsze informacje o kosmetykach naturalnych


Kosmetyki stosowane w różnych kulturach różnią się od siebie diametralnie. Wszystko za sprawą zarówno czynników kulturowych, ale przede wszystkim po prostu występowaniu różnych składników. Inny klimat jest w Maroku, a inny na dalekiej północy, czy w Rosji. To wszystko sprawia, że zróżnicowanie w tym zakresie jest ogromne. Kosmetyki orientalne często przybierają formę kosmetyków w pełni naturalnych, których stosowanie nie będzie w żadnym stopniu miało wpływu na organizm. To bardzo dobra informacja zwłaszcza dla osób mających problemy z alergiami, uczuleniami, czy astmą. Kosmetyki orientalne są tak popularne, bo Polska jest coraz lepszym i bardziej atrakcyjnym rynkiem zbytu dla wielu firm. Świadczy to m.in o bogeceniu się społeczeństwa oraz o rosnącej świadomości konsumentów.